DOLAR 32,9142 % 0.16
ALTIN 2.456,89 % -0,04
BITCOIN 61.702,01 1.178
reklam

İzmir Gençlik Şenliği’nde 19 Mayıs coşkusu “Bize ilaç üzere geldi”

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda Özdere 100. Yıl Gençlik ve Spor Yerleşkesi’nde düzenlediği “İzmir Gençlik Festivali” gençlere tam bir bayram yaşattı.

Yayınlanma Tarihi : Google News
reklam

Birçok aktifliğe katılarak toplumsallaşan üniversite öğrencileri, İzmir’de genç olmaktan  ve Büyükşehir Belediyesi’nin gençlere yönelik projelerinden duydukları memnunluğu lisana getirerek “Bu şenlik bize ilaç üzere geldi” dedi.

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı için hazırladığı etkinlikler tüm kente yayıldı. Tiyatrodan müziğe,  spordan toplumsal etkinliklere kadar pek çok programa mesken sahipliği yapan İzmir’de tam manasıyla bayram coşkusu yaşandı. Kutlamalar kapsamında “İzmir Gençlik Festivali” de düzenlendi.  Özdere 100. Yıl Gençlik ve Spor Yerleşkesi’nde düzenlenen kampa, 18-30 yaş ortası İzmir’de üniversite tahsili gören gençler katıldı. Kampta farkındalık atölyeleri, söyleşiler, oyunlar, bilgi müsabakaları, spor aktiviteleri, konserler ve deniz aktiflikleri düzenlendi. Üniversite öğrencileri katıldıkları programlardan ve aldıkları eğitimlerden duydukları memnuniyeti lisana getirdi. 18 Mayıs Cumartesi günü başlayan şenlik 20 Mayıs Pazartesi günü sabah sona erecek.

“Gençlerin gücü bizlere de yansıdı”
Kampta vazifeli İzmir Büyükşehir Belediyesi işçisi Pınar Aslan, “Gençler iki gün boyunca kampta dolu dolu vakit geçirdi. Akşam da DJ performansları ve konserlerle eğlendi. Onların gücü bizlere de yansıyor. Çok olumlu geri dönüşler aldık. Bizler de çok keyifli olduk” dedi.

“Sıcak samimi bir ortam var”
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin daha evvel de Genç İzmir aktifliklerine katıldığını belirten Aylin Karagöz, “İlgilendiğimiz bir sürü farklı alanlarla ilgili atölyelere katıldık, denize girdik. Kampta arkadaşlarımızla birlikte vakit geçirip eğlendik. Spor alanlarında voleybol, basketbol oynadık. Sıcak samimi bir ortam var. İşçi de bizimle sıcak diyalog kuruyor” diye konuştu.

“Bize ilaç üzere geliyor”
Kampın çok eğlenceli geçtiğini belirten Taha Furkan Cengiz, “Cumartesi günü buraya geldik, çadırlarımızı kurduk, kahvaltı yaptık. Masa tenisi, futbol, basketbol oynadık. Gece arkadaşlarımızla sohbetler ettik. Çok hoş vakit geçirdik. Kampa birinci defa katıldım.  Herkes çok sıcak ve gençlik ruhu her yerde hissedilebiliyor. İzmir’de yaşadığım ve İzmirli bir genç olduğum için hakikaten çok memnunum. Bana kıymet verildiğini hissediyorum. Belediye birçok fırsat sunuyor. Seyahat fırsatı yakalayarak birçok yeri gezdim. Konser biletleri sunuyorlar. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin gençlere yönelik katkılarına teşekkür ediyorum. Herkes bu etkinliklere katılmalı. Birlikte büyüyerek daha hoş bir topluluk oluşturabiliriz” halinde konuştu.

“Festivali toplumsal medyadan duydum”
Yüksek lisans öğrencisi Bilal Demir ise, “Sosyal medyadan burayı görüp geldim ve kayıt oluşturdum. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin bu türlü bir aktiflik yapması çok hoş. Bilhassa gençlere bu türlü toplumsal alanlar açması çok hoş. İzmir nitekim yaşayan bir kent. Öğrencileriyle, gençleriyle yaşayan bir kent olduğu için bu etkinlikler muhtaçlığımız oluyor. Sahiden mutluyuz” tabirlerini kullandı.

“Bayramımız kutlu olsun”
Üniversite öğrencilerinin bütçeleri düşünüldüğünde bu türlü bir aktifliğin ilaç üzere geldiğini söyleyen hukuk öğrencisi Bahattin Çataltepe, “Emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Herkesin 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun” diye konuştu.